Домашні завдання

ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ  5 КЛАСУ

ДЛЯ ТИХ, ТО ЛЮБИТЬ ЧИТАТИ – список рекомендованої літератури для 5-6 класи на всі смаки!

http://www.chl.kiev.ua/mbm/Book/View/137#page/1/mode/2up

Увага! Для виконання домашніх завдань тут можна завантажити хрестоматію для  5 класу!

CD Paraschich Hresomatiya Vse Hudozhestvenniye Proizvedeniya Svitivoy Literaturi 5 klass

Домашні завдання для 5 класу (І семестр)

О. Уайльд “Хлопчик-зірка” Д.З. Продивитися діафільм

Домашні завдання для 5 класу (ІІ семестр)

  1.  Марк Твен (1835–1910). «Пригоди Тома Сойєра». Аналіз 1 розділу. Д/З: Усно відповідати на питання с. 157. Виписати, вивчити означення повісті, роману.
    Прочитати розділи 3-8, скласти план подій.

2.  Нові відкриття. Аналіз 2,6 розділів. Початкові поняття про сюжет. Д/З: Виразне читання, переказ р.2, Творчий рівень: «Якби не скінчилось вапно, Том обібрав би всіх хлопців у містечку» — йдеться у творі. Згадайте, які «багатства» здобув Том? Уявіть, що тітка Поллі «передала» Тому ще пів цеберка вапна. Чим би він тоді ще збагатився? Розкажіть про це у власному вірші-жарті.

3. Світ дорослих і світ дітей у повісті. (розділ 9). Д/З: Уміти виразно читати, переказувати р.9. Прочитати 10-22 розділи, уміти стисло переказувати їх. Занесіть до таблиці висновки, схарактеризувавши двох друзів — Тома і Гека: Персонаж,  Зовнішність, Риси характеру, Поведінка в екстремальній ситуації.

4. Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. Д/З: Переказ р.23, письмово – завд. 6, с.179. Прочитати розділи 24-30, уміти стисло переказувати.

5. Ставлення автора до своїх героїв. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.). Д/З: Переказ р.31, характеристика Тома, Гека.(Сімейний стан, спільні й відмінні риси характеру, ставлення до хлопців інших персонажів твору(дорослих і дітей). Індивідуальне завдання: с 180, завд. №2

7.   Розвиток мовлення. Порівняльна характеристика Тома Сойєра та Г.Фінна. Д/З: підготуватися до комп. тестів. Прочитати 1-4 розділи роману «Полліанна».

8.Елеонор Портер (1868–1920). «Полліанна». Портрет. Д/З: Дочитати повість Е.Портер. Завантажити книгу можна за посиланням:  http://javalibre.com.ua/java-book/book/597; Зробити записи в зошити про життя та творчість Е Портер.

9. Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Д/З: Скласти план подій твору.
10. Ідея радості життя й відкриття світу у творі. Д/З: розповідати про суть гри Полліанни, її витоки. Наводити приклади її застосування в житті Полліанни.

11.  Художні засоби розкриття образу Полліанни. Д/З: Виписати означення портрету, вивчити. Виписати портрет Полліанни.

12.  Полліанна та її друзі. Д/З: Прочитати розділи 29 – 32 роману. Заповнити таблицю: Друг Полліанни. Проблема, яка існувала в житті. Вплив Полліанни.

Індивідуальні завдання: 1. Утілення сюжету твору Марка Твена у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва.. 2. Утілення сюжету твору  Е. Портер у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва.

13. Утілення сюжетів творів Марка Твена та Е. Портер у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва. Том Сойєр і Полліанна. Д/З: підготуватися до контрольної роботи (комп. тести)
15.  Контрольна робота №4 за творчістю Марка Твена, Е.Портер. Д/З: Прочитати відомості про Л. Керролла.

16. Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книжки, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. Д/З: Прочитати розділи з підручника “Аліса в країні див”. Намалювати чарівні предмети (А4).

17.  Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди.Д/З: Дочитати “Алісу в країні див”.

18.Персонажі, які оточують героїню. художньої мови твору. Д/З: Закінчити таблицю: епізод (за схемою в класі); герої, які оточують Алісу; предмети.

19. Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами). Д/З: Характеристика Аліси (письмово), усно: “Мої враження про твір Л.Керролла”.
20. 08/04. Марина Іванівна Цвєтаєва (1892–1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. Д/З Підготуватися до твору.

21Р.озвиток зв’язного мовлення. Твір-відгук “Моя улюблена книга”. Д/З: Підготуватися до комп`ютерного опитування.

22. Контрольна робота №5  Д/З: Туве Янсон? c.226-230, відповіді на питання, с. 229-230. Індивідуальне завдання (за вибором)
23. Туве Янсон (1914–2001). «Капелюх Чарівника». Д/З: Прочитати розділи з підручника с. 226-236
24. Чарівність художнього світу твору. Д/З: Написати правила щасливої родини.
25.  Його персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. Д/З: Прочитати, конспектувати с. 244-246.                                                                                               26. 29/04. Роальд Дал (1916–1990). Повість «Чарлі та шоколадна фабрика». Д/З: Прочитати за хрестоматією “Чарлі та шоколадна фабрика”. Характеристика головних героїв. Закінчити таблицю: Герой; риси характеру; як отримав білет; наслідки відвідування фабрики.
27. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Д/З: Роздум: уроки твору “Чарлі та шоколадна фабрика”
25. Доброта і щирість головного героя. Д/З: Відомості про Маара (с.246-248)
29. Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Д/З: Прочитати за хрестоматією повість, характеристика Суботика
30. Яскравість художнього світу твору.  Д/З: Підготуватися до контрольної роботи (комп`ютерні тести, твір-роздум: Уроки творів сучасних письменників (Р.Дала, Т. Янсон, П. Маара)
31. Контрольна робота №6 за творчістю Р. Дала, Т. Янсон, П.Маара (Комп’ютерне опитування, Конкурс знавців. Д/З: Підготуватися до підсумкової гри. Підготувати емблеми команд, назву, девіз (пов’язати з літературою), підготувати на вибір інсценівку уривка твору за курс 5 класу або узагальнювальний плакат – рекламу творів, які найбільше сподобалися, намалювати 4 предмети (на аркуші А-4) для вікторини “З якого твору предмет?”
32. Підсумкова гра “Конкурс знавців”.

ЧИТАЄМО ВЛІТКУ
Грецькі міфи. 👉 Міф про Прометея. 👉 Міфи про Геракла. 👉 Дедал і Ікар. 👉 Нарцис. 👉 Пігмаліон і Галатея. 👉 Орфей і Еврідіка. 👉 Деметра і Персефона

Індійські міфи. 👉 Творення. Про створення ночі. 👉 Про потоп. Про золоті часи
Єгипетські міфи👉 Ра та Апоп. 👉 Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет
Езоп. 👉 «Лисиця і виноград», 👉 «Вовк і Ягня», 👉 «Крук і Лисиця», 👉 «Мурашки й Цикада»
Іван Андрійович Крилов👉 «Квартет», 👉 «Бабка і Муравель», 👉 «Вовк і Ягня»
Жуль Верн. 👉 «П’ятнадцятирічний капітан»
Роберт Льюїс Стівенсон👉 «Острів скарбів»
Чарльз Діккенс👉 «Різдвяна пісня в прозі»
Микола Васильович Гоголь👉 «Ніч перед Різдвом»
Антон Павлович Чехов👉 «Хамелеон», 👉 «Товстий і тонкий»
Джек Лондон👉 «Жага до життя»
Гаррієт Бічер-Стоу. 👉 «Хатина дядька Тома»
Володимир Галактіонович Короленко👉 «Сліпий музикант»
Рей Дуглас Бредбері👉 «Усмішка»
Роберт Шеклі👉 «Запах думок»
Астрід Анна Емілія Ліндґрен👉 «Міо, мій Міо»