Тести (лексика)

Тести для дітей з ООП

(поповнення словникового запасу)

Як працювати з онлайн-тестами на платформі “На урок” (поради батькам та вчителям)

  1. Відкрийте посилання, продивіться тест.
  2. Оцініть, наскільки дитина знайома з даною лексикою.
  3. Якщо слова знайомі, задайте тест, натискаючи на 3 віконце (ТЕСТУВАННЯ) на початку сторінки (самостійно)1
  4. Якщо слова дитині не знайомі, то почніть з роботи з флешкартками (зайти на них можна, зареєструвавшись на платформі через фейсбук чи поштову адресу). Дитина зможе побачити питання, а на зворотному боці правильні відповіді. Після цього пройти тест.
  5. Для закріплення матеріалу можна пограти в гру «Відповідності» (четверте віконце).

Кольори та геометричні фігури Мета: повторити основні кольори (червоний, синій, блакитний, рожевий, жовтий, оранжевий, зелений, коричневий, чорний, фіолетовий) та геометричні фігури (квадрат, прямокутник, трикутник, круг, овал, ромб), навчити розуміти запитання, співвідносити текст та зображення. Шукати одну чи декілька правильних відповідей.

Дні тижня Мета: повторити поняття тижня, порядку днів тижня, закріпити поняття вчора (було) та завтра (буде) на прикладі днів тижня.

Пори року, місяці Мета: перевірити сформованість понять про рік, місяць, пори року, кількості місяців у році, порах року, кількості днів у місяці. Назви місяців.

Явища природи Мета: перевірити розуміння понять (сонце, місяць, зірки,  небо, земля, хмари, веселка, острів, річка, ставок, озеро, водоспад, схід сонця, захід сонця). Розвивати вміння співвідносити картинку та слово, шукати одну чи декілька відповідей.

Овочі Мета: перевірити рівень засвоєння поняття овочі, знань назв овочів (морква, капуста, цибуля, кабачок, помідор, гарбуз, квасоля, часник, буряк, картопля, кукурудза, редис, баклажан). Розвивати вміння зіставляти слово й картинку.

Фрукти та ягоди. Мета: перевірити рівень засвоєння поняття фруктів та ягід, знань їх назв (вишня, диня, апельсин, персик, банан, гранат, черешня, вишня, груша, кокос, грейпфрут, персик, абрикос, чорниця, малина, порічки, чорна смородина, ананас, ківі). Розвивати вміння зіставляти слово й картинку.

Їжа. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (хліб, масло, сир, ковбаса, яйце, м’ясо, молоко, сметана, бутерброд, яйце, салат, риба).

Їжа (страви). Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (сосиска, піца, котлети, суші, пельмені, вареники, млинці, борщ, суп, картопляне пюре, картопля фрі, макарони, вермішель, яєчня).

Їжа (солодощі). Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (цукерка, цукор, шоколад, мармелад, морозиво, печиво, вафлі, пряники, торт,      тістечко, зефір, пиріг, пиріжки, рулет).

Тварини (свійські) Мета: повторити назви свійських тварин (морська свинка, хом’як, кролик, вівця, віслюк, козел, свиня, корова, кінь, собака, кіт), навчити розпізнавати їх за зображенням та зіставляти зі словом. Перевірити рівень засвоєння поняття свійські тварини.

Дитинчата свійських тварин. Закріпити знання про назви малюків свійських тварин та птахів (цуценя, кошеня, лоша, ягня, порося, теля, козеня, курча, каченя, гусеня, індича). Повторити назви тварин та птахів чоловічої та жіночої статі.

Тварини дикі. Мета: повторити назви диких тварин (лисиця, вовк, кабан, заєць, олень, лось, жираф, кенгуру, бегемот, слон, тигр, єнот, їжак), навчити розпізнавати їх за зображенням та зіставляти зі словом. Вивчити нові слова (бегемот, жираф, носоріг, кенгуру, крокодил, пантера).

Птахи Мета: вивчити назви птахів (голуб, горобець, зозуля, ластівка, лелека, синиця), навчити розпізнавати їх за зображенням та в тексті.

Птахи 2. Мета: вивчити назви птахів (лебідь, страус, лелека, павич, пелікан, чайка, журавель, ламінго, снігур, пінгвін), навчити розпізнавати їх за зображенням та в тексті.

Будинки для тварин (для дітей з ООП)

Морські та річні жителі Мета: вивчити назви морських мешканців (акула, кит, краб, рак, косатка, дельфін, медуза, восьминіг, морська зірка, морський їжак, морський коник, скат), навчити розпізнавати їх за зображенням.

Підводні пригоди. Мета: вчити розпізнавати в тексті кольори та назви морських мешканців

Морські пригоди-2 Мета: вчити розпізнавати в тексті назви морських істот, предмети побуту, одяг, числа, інструменти, окремі дієслова

Частини тіла Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики (волосся, стопа, очі, брови, ніс, обличчя, щоки, підборіддя, рот, губи, зуби, живіт, спина, рука, долоня, пальці, коліно, плече, чоло, борода, вуса, шия). Розвивати вміння зіставляти малюнок зі словами.

Частини тіла 2. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики (коліно, лікоть, нігті, кулак, борода, вуса, підборіддя, щока, п’ятка, спина, груди, рука, стопа). Розвивати вміння зіставляти малюнок зі словами.

Одяг. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (шорти, плащ, пальто, шкарпетки, гольфи, футболка, куртка, шуба, плащ, комбінезон, сарафан, халат, жакет, колготи, труси, майка). Закріпити поняття “верхній одяг”, “спідня білизна”.

Одяг Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (сукня, спідниця, шорти, штани, брюки, джинси, футболка, сорочка, шапка, куртка, шуба, плащ, комбінезон, сарафан, халат). Повторити кольори. Вирізняти в реченні слова зі значенням одягу та кольорів.

Взуття Мета: перевірити рівень засвоєння лексики до теми. (черевики, чоботи, туфлі, кросівки, кеди, босоніжки, сандалі, капці). Розвивати вміння вирізняти знайомі слова в тексті, шукати відповідні до картинки слова.

Головні убори. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики до теми. (Шапка, капелюх, берет, панама, кепка, хустка, пілотка, кашкет, безкозирка, ковпак, каска, шолом). Розвивати вміння вирізняти знайомі слова, шукати відповідні до картинки слова.

Меблі Мета: Перевірити рівень засвоєння вивчених предметів меблі (стіл, стілець, крісло, ліжко, диван, шафа, килим). Ввести нову лексику (табурет, сервант, телевізор, торшер, люстра, полиця, комод, акваріум).

ДІМ. КВАРТИРА. Мета: закріпити та перевірити знання нової лексики (будинок, дім, квартира, під’їзд, поверх, кімната, коридор, кухня, ванна кімната, ванна, унітаз, кран, умивальник, розетка, вимикач, замок).

Іграшки Мета: ввести та закріпити нову лексику (дзиґа, солдатик, кубики, машинка, паровоз, пірамідка, конструктор, ведмедик, лялька, відерце, робот, барабан).

Посуд. Перевірити рівень засвоєння лексики з теми (тарілка, чашка. блюдце, склянка, бокал, кухоль, виделка, ложка, ніж, цукорниця, черпак, банка, чайник, сковорода, каструля)

Побутова техніка, електроніка. Мета: перевірити знання лексики з теми (пральна машина, праска, холодильник, газова плита, електрочайник, пилосос, мікрохвильова піч, телефон, ноутбук, комп’ютер, планшет, телевізор, фен).

Транспорт (для дітей з ООП) Мета:  перевірити знання лексики з теми (автомобіль, велосипед,  човен,  автобус, вертоліт, поїзд, літак, катер, метро, трамвай, тролейбус, мотоцикл, вантажівка, маршрутка). Розвивати вміння до малюнка підбирати слово й до слова вибирати малюнок.

Професії Мета: ознайомити з професіями (лікар, програміст, пілот, офіціант, кухар, водій, співак, диригент, художник, швачка, перукар, поліційний, моряк, космонавт, хлібороб), чим займаються представники професій. Перевірити рівень засвоєння матеріалу, за картинкою та запитанням упізнавати назву професії.

Школа, шкільне приладдя Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (клас, учитель, учні, парта, стілець, дошка, зошит, книга, олівець, кольорові олівці, ручка, фломастери, маркер, лінійка, гумка, ножиці, пенал, альбом, фарби, портфель).

Дерева Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (береза, дуб, ялина, верба, каштан, клен, липа, сосна).

Гриби. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (білий гриб (боровик), красноголовець (підосичник), підберезник, лисички, маслюки, моховик, сироїжка, опеньки, рижик, груздь, печериці, Мухомор, бліда поганка).

Квіти польові та лісові. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (ромашка, волошка, мак, дзвіночок, фіалка, пролісок, конвалія, кульбаба).

Квіти садові. Мета: перевірити рівень засвоєння назв садових квітів (троянда, нарцис, тюльпан, гербера, гвоздика, півонія, гіацинт, айстра, хризантема, ірис, лілія).

Комахи Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (метелик, сонечко, коник, павук, оса, муха, мураха, бабка).

Інструменти Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (молоток, пилка, викрутка, цвяхи, шурупи, дриль, гайки, молот, сокира).

Інструменти (на дачі). Мета: перевірити рівень засвоєння лексики з теми (плоскогубці, кусачки, кліщі, сокира, лейка, сапа, лопата, відро, вили, граблі, шланг, тачка).

Види спорту. Мета: перевірити рівень засвоєння назв видів спорту (футбол, волейбол, баскетбол, бейсбол, бадмінтон, теніс, хокей, лижний спорт, велосипедний спорт).

Антоніми Мета: перевірити рівень розуміння протилежностей (прикметники) (Великий-маленький. Вузький-широкий. Веселий-сумний. Злий-добрий. Хворий-здоровий. Гарячий-холодний. Солодкий-кислий. Твердий-м’який. Угору-вниз).

Вивчаємо дієслова Мета: перевірити рівень розуміння основних дієслів (стрибати, бити  співати, ловити, стояти, аплодувати, стрибати, танцювати, ходити (йти),  підмітати, відкривати).

Вивчаємо дієслова -2 Мета: перевірити рівень розуміння основних дієслів (бігати, плавати, повзати, спати, плакати, стрибати, сміятися, молитися, обніматися, цілувати, дивитися, думати, лежати).

Метелик і бджілка (Для дітей з ООП). Мета: перевірити рівень розуміння незнайомого простого тексту з використанням вивченої лексики (метелик, равлик, бджілка, меблі (стіл, крісла), квіти (тюльпани, нарциси, ромашки), солодощі (пиріг, вафлі, пряники). Розвивати вміння відповідати на питання за текстом.

Ознаки зими (для дітей з ООП)

Весна. Ознаки весни

Літо (опорні слова з теми для дітей з ООП)

Погода, розваги (для дітей з ООП)