А.Азімов, Д.Джонс

Тематичне оцінювання №7. Сучасна література (А. Азімов “Фах”, Д.Джонс “Мандрівний замок Гаула”)

1. Айзек Азімов – це письменник:
А. білоруський;   Б. французький;
В. американський;    г англійський.
2. А.Азімов народився в
а) Англії;     б) США;    в) Канаді;     г) Білорусії.
3. А. Азімов є автором:
А. пригодницьких романів;            Б. детективів;
В. науково-фантастичних творів     Г. фентезі.
4. За фахом Айзек Азімов був:
А. біохіміком;   Б. математиком;   В. географом    Г. філологом.
5. Скільки науково-фантастичних творів написав письменник:
А. понад 1000;     Б. понад 100;        В. понад 500.
6. До яких двох свят у суспільстві майбутнього, за новелою “Фах”, зводиться система освіти?
Дня Букварика та Випускного балу;
Дня Посвячення та Дня Професії;
Дня Читання та Дня Освіти.
7. Як відбувається процедура навчання читання?
А. Джордж з лікарем вивчає алфавіт;
Б. За допомогою програми, яка вкладається в мозок;
В. За допомогою спеціальних ліків.
8 У якому віці в дитину вкладають програму читання ?
а) 5;     б) 8;      в) 10.
9. У  якому віці для дитини відбувається Свято Освіти?
а) 15;      б) 17;       в) 18;          г) 20.
10. Чим займаються діти в період між цими освітніми святами?
а) навчаються за індивідуальними програмами;
б) займаються спортом та іншим за бажанням;
в) допомагають батькам в роботі.
11. Що відбувається в день Освіти?
А. Юнаки випускаються зі школи
Б. Відбуваються випускні іспити в присутності громадськості
В. Вкладається в мозок програма фаху відповідно до фізіології мозку молодої людини
12. Який незвичний для інших шлях до професії пройшов Джордж?
А. Придбав книжки та вивчав програмування;
Б. Довідався про цей фах про фахівців;
В. Йому розповів про нього батько;
13. Дія в оповіданні відбувається на:
А. планеті Сатурн;
Б. в майбутньому на планеті Земля;
В. планеті Новія;
14. Плейтен мріяв про фах:
А. металурга;    Б. енергетика;     В. програміста;
15. Після Дня Освіти Плейтен потрапив:
А. в школу програмістів;
Б. в школу металургів;
В. в інтернат «недоумків».
16. Визначити унікальні можливості і здібності Джоржа Плейтена зумів:
а) комп’ютер;     б) Ладислав Інженеску;      в) лікар.
17. Шлях Джорджа Плейтена до фаху програміста був
А. Легким,
Б. з важкими випробуваннями,
В. безболісним.
18. Для чого молодих людей з унікальними можливостями ізолювали в Інтернати для недоумкуватих?
А. Вважали їх небезпечними для суспільства
Б. Щоб змусити їх розкрити свій потенціал
В. Бо вважали їх ні на що не здатними.
19. Яких людей найбільше з усіх цінує суспільство майбутнього?
А. Які мають оригінальне творче мислення;
Б. Які мають творчі здібності;
В. Які не виділяються серед інших, наполегливо працюють;
Г. Які мають оригінальне творче мислення та вміють добиватися цілі.
20. Що відбувається з мешканцями Інтернату, які не пройшли випробування?
А. Вони стають “нижчим ешелоном”, тобто тими, кому довіряють тільки дуже просту роботу;
Б. Суспільство дбає про них все життя як про непрацездатних;
В. Вони стають соціологами, психологами, так званим “другим ешелоном”;
21. Скільки дітей з оригінальним творчим мисленням відзначає апарат у День читання?
А. 1 з 10 тисяч;     Б. 1 зі 100 тисяч;      В. 1 із 1 млн.
22. Скільки молодих людей з оригінальним творчим мисленням відзначає апарат у День освіти?
А. 1 з 10 тисяч;    Б. 1 зі 100 тисяч;      В. 1 із 1 млн.
23. Скільки людей з оригінальним творчим мисленням, здатних відстоювати свої позиції, залишається після випробування в Інтернаті для недоумкуватих?
А. 1 із 10 тисяч;        Б. 1 зі 100 тисяч;      В. 1 із 1 млн.

24. Головною проблемою твору “Фах” є:
А. освіта майбутнього;
Б. війна та її наслідки;
В. проблема екології землі.

Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Гаула»

1. Хто це: 18 років, працює капелюшницею, відьма перетворила її в 90-річну бабусю
Софі Гаттер;             Кальцифер;      Відьма Пустища;      Гаул.
2. Хто це: маленький вогняний демон, був зіркою, охоронець чарівного замку
Кальцифер,      Гаул,       Майкл,      Опудало-ріпка.
3. Хто це: чаклунка, викрадала серця молодих гарних парубків, полювала на Гаула
Софі Гаттер,     Кальцифер,     Відьма Пустища,      Опудало-ріпка
4.Хто це: володар чарівного замку, живе без серця.
Кальцифер,    Відьма Пустища,    Гаул,     Майкл,
5.Хто це: хлопчик – сирота (мати померла, батько загинув під час шторму в морі), друг головної героїні
Кальцифер,    Гаул,     Майкл,     Опудало-ріпка
6. Хто це: нагадував ріпку,  переслідував Софі
Кальцифер,      Гаул,     Майкл,         принц Джастін
7. З ким Софі уклала договір щодо повернення їй молодості?
З Кальцифером;     З Гаулом;      З Майклом;    З Опудалом-ріпкою.
8. Батьки Софії були
лісорубами     вчителями     чаклунами       володарями крамниці
9. Якою чарівною здібністю володіє Софі, спочатку навіть не підозрюючи про це?
оживляти речі;
наділяти речі душею;
перетворювати речі на будь-що.
10. “Мандрівний замок Гаула” за жанром
фентезі;           науково-фантастичний твір;
пригодницький твір;       історичний твір.
11. Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Гаула» відрізняється від традиційних народних казок тим, що:
а) закінчується твір нещасливо для головних героїв;
б) зображуються технічні засоби сучасної доби;
в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;
г) немає протистояння добра та зла
12. Софі, героїню твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Гаула», Відьма Пустирищ перетворила на:
а) царівну-жабу;      б) дуже некрасиву дівчину;
в) стару бабусю;       г) кам’яну скульптуру.
13. З героями твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Гаула» Софі та Гаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а і внутрішні зміни:
а) обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;
б) Софі стала впевненішою, а Гаул — уважнішим до прохань;
в) вони почали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;
г) Софі стала веселою та безтурботною, а Гаул — злим і похмурим
14. Софі –
А)наймолодша донька в сім’ї,
Б)найстарша донька в сім’ї,
В)немає братів та сестер.
15. Ким працювала Софі?
А)швачкою,      Б)капелюшницею,       В)кухаркою.
16. Хто рятує Софі від солдатів — переслідувачів?
А)чарівник Гаул,      Б)принц Чарльз.      В)король Георг.
17. Чому Софі покидає рідну домівку ?
А) щоб знайти втрачене кохання,
Б) щоб знайти квітку долі,
В) щоб знайти відьму, яка зніме закляття.
18. Хто веде Софі у дивний будинок (замок Гаула)?
А) літня жінка,
Б) старенький дідусь,
В) опудало — ріпка.
19. Вхідні двері в замку Гаула – це :
А) чарівний портал, що переносить у різні місця,     Б) вхід до вітальні,
В)вхід до альтанки.
20. Опудало – ріпка це:
А) принц Джастін,     Б) принц Олівер,      В)принц Фрідріх.
21. Хто така Мадам Саліман ?
А) мачуха Гаула,    Б) мати Гаула,     В) наставниця Гаула.
22. Софі прикидається:
А)сестрою Гаула,     Б)матір’ю Гаула,     В)бабусею Гаула.
23. Чарівник Гаул допомагає двом ворожим країнам (за мультфільмом)
А)ні,       Б)так,           В)можливо.
24. Софі завдяки Гаулу відкриває у своїй колишній крамниці магазин 
А) капелюшків                         Б) квітів                        В) солодощів.
25. Кальцифер був:
А) зіркою, що впала на землю,           Б)ангелом, що жив у райському саду,   В)демоном-руйнівником.
26. Чарівник Гаул віддає своє серце:
А)матері,          Б)наставниці,           В)Кальциферу.
27. Софі цілує опудало — ріпку,   бо … (за мультфільмом)
А)той урятував Софі,     Б)той урятував всіх,   В)той урятував військо.
28. Завдяки  Софі опудало — ріпка перетворюється на…
А)принца Арнольда,     Б)принца Джастіна,      В)принца Генрі.
29. Що зламало прокляття принца Джастіна?
А)наявність боєздатної армії,     Б)присутність вірних друзів,     В)дар Софі.
30. Софі:
А)ненавидить принца Джастіна,    Б)сильно кохає його,      В) їй байдуже.
31. Романтичні стосунки Софі та принца Джастіна:
А)продовжуються,              Б)закінчилися,                   В)не починалися.
32. Софі – дівчина:
А)з золотими руками й золотаво-рудим волоссям,
Б)блондинка з блакитними очима,
В)брюнетка з чорними очима.

Джерело:  Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Відповіді на сторінці “7 клас” 

online tests (для самостійного проходження)

А. Азімов “Фах”

Д. Джонс “Мандрівний замок Гаула”

Залишити коментар