2014 рік. “ІДЕЙНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НАЗВ ТА КІНЦІВОК ТВОРІВ ГЕНРІХА БЕЛЛЯ”(Чесневський Богдан, 9 клас)
Робота присвячена дослідженню співвідношення ідейного навантаження назв та кінцівок у творах Генріха Белля («Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…», «Де ти був, Адаме?», «Мовчання доктора Мурке»).
Актуальність даної роботи в тому, що питання війни та миру завжди буде хвилювати людство. Висновки Белля про відповідальність кожної людини за все, що відбувалося під час Другої світової війни, рецепти виходу з цієї кризи зараз звучать особливо гостро.
2014 рік. “ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ НООКОСМОЛОГІЇ” (Куделя Михайло, 9 клас)
Мета роботи – дослідити ідеї про призначення та роль людини й людства в Усесвіті філософів давнини, сучасних космістів-науковців, проаналізувати, як вони перегукуються з основними положеннями науки 21 ст. – ноокосмології.
Завданням роботи є: опрацювати літературу щодо нової науки про зв’язок людини з космосом – ноокосмології. Сформулювати основні положення ноокосмології; опрацювати філософські праці філософів давнини, сучасних науковців-космістів, стисло висловити суть їхніх концепцій стосовно зв’язку людини з Усесвітом; порівняти положення ноокосмології із концепціями, висловленими філософами давнини та космістами у 20 ст.
2013 рік. “ФІЛОСОФСЬКЕ НАВАНТАЖЕННЯ ТА РОЛЬ ДЕТАЛІ В ОПОВІДАННЯХ ГЕНРІХА БЕЛЛЯ” (Чесневський Богдан, 8 клас)
У роботі прослідковується, як досвід життя вплинув на світогляд Г. Белля, чому його називають «совістю нації», висвітлюються основні особливості творчої манери письменника, аналізуються деталі в оповіданнях «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» і «Мовчання доктора Мурке» та робляться висновки про їхню роль і філософське навантаження.
2012 рік. “ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ СУЧАСНОЇ НАУКИ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ Й ЛЮДСТВА В УСЕСВІТІ” (Головацький Дмитро, 10 клас)
Мета роботи – дослідити, які ідеї про призначення та роль людини й людства в Усесвіті були висловлені на початку ХХ століття російськими та українськими філософами та яке продовження вони мають у сучасній науці.
Завданням роботи є:
– опрацювати філософські праці російських та українських космістів, стисло висловити суть їхніх концепцій стосовно зв’язку людини з Усесвітом;
– ознайомитися з висновками науковців про роль людини та людства в Усесвіті; порівняти висновки науковців із концепціями, висловленими російськими та українськими космістами у ХХ ст.
2012 р. “Образ Ісуса в літературі кінця ХІХ – початку ХХ століття” (Абрамчук Юлія, 11 клас)
У роботі розглядається, як мінялося трактування образу Ісуса до середини ХХ століття: оглядово аналізується література до ХІХ ст.; класифікуються за концептуальним підходом до зображення образу Ісуса твори ХІХ – першої половини ХХ століття; окремо розглядається трактування євангельських образів у романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита».
2010 р. «Філософські та релігійні основи сучасної науки про призначення і роль людини й людства у Всесвіті» (Тимошев Ілля, 11 клас)
Дані наукові дослідження базуються на ідеях, які були висвітлені філософами, релігійними діячами наприкінці ХІХ – початку ХХ століття. Дослідити, які ідеї були висловлені на початку ХХ століття російськими філософами та яке продовження вони мають у сучасній науці про призначення і роль людини в космосі – мета цієї роботи.
2009 рік. Образ Саломеї у світовій літературі (Андрусик Наталія, 10 клас)
Завданням даної роботи є:
1. Дослідити, як трактується образ Саломеї у Євангеліях; порівняти з історичними джерелами (Е. Ренан, О. Опарін).
2. Проаналізувати: як цей образ трактує О. Уайльд з позицій естетизму; сприйняття образу Саломеї О.Блоком, С. Малларме з позицій символізму; інтерпретацію даного образу українськими неокласиками;
3. Зробити висновки про різницю у символіці образу Саломеї.
Об’єктом дослідження є вищеназвані твори, предметом – образ Саломеї та його трактування у даних джерелах. ЗАВАНТАЖИТИ презентацію: 2009 Salomeya