І. Нечуй-Левицький, П.Мирний, І.Карпенко-Карий, І Франко

І. Нечуй-Левицький “Кайдашева сім’я”

0164. Справжнє прізвище Івана Нечуй-Левицького#
+Левицький
Панасенко
Рудченко
Нечуй
0165. Слова “Я ладен і на церкву дати…Та я ладен з вами жити, як з братами”, – у “Кайдашевій сім’ї” каже#
Лаврін Кайдаш
+жид
Омелько Кайдаш
Карпо Кайдаш
0166. Голова у сім’ї Кайдашів#
А Омелько Кайдаш
Б Карпо
+В Кайдашиха
Г Лаврін
0167. Композиція «Кайдашевої сім’ї» твориться відповідно до принципів#
+А реалізму
Б модернізму
В сентименталізму
Г класицизму
0168. «Артистом зору» назвав Івана Нечуя-Левицького#
+А І. Франко
Б В. Стефаник
В О. Кониський
Г П. Куліш
0169. Осуд негативних рис людської натури та суспільства у повісті «Кайдашева сім’я» є#
А темою
+Б ідеєю
В експозицією
Г кульмінацією
0170. Іван Нечуй-Левицький написав у 1878 році, а через рік видав у Львові твір#
А «Хмари»
Б «Князь Єремія Вишневецькйй»
+В «Кайдашева сім’я»
Г «Микола Джеря»
0171. У творі «Кайдашева сім’я» НЕ порушено проблеми#
А кохання і стосунків у сім’ї
Б народної моралі
В батьків і дітей
+Г митця і суспільства
0172. Конфлікт твору Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»#
+А побутовий і соціальний
Б культурологічний
В морально-етичний
Ґ національний
0173. У творі Івана Нечуя-Левнцького «Кайдашева сім’я» змальовано події періоду#
А кріпаччини
Б Першої світової війни
+В перших десятиліть після реформи 1861 р.
Г часів Київської Русі
0174. «Серце з перцем» у героїні твору «Кайдашева сім’я»#
А Мелашки
+Б Мотрі
В Палажки
Г Кайдашихи
0175. За жанром «Кайдашева сім’я»#
А гумористичне оповідання
Б усмішка
+В реалістична сатирично-гумористична соціально-побутова повість-хроніка
Г роман у новелах
0176. Особливістю прози І. Нечуя-Левицького є#
А імпресіоністські погляди на світ
Б екзистенційні мотиви
+В реалістичне зображення дійсності
Г авангардні тенденції
0177. Критичність перетворюється на жорстокість у героя твору «Кайдашева сім’я»#
А Лавріна
+Б Kapпa
В Омелька Кайдаша
Г Балаша
0178. «…Заходила у декотрі хати, щоб попрощатися з тими молодицями, з якими лаялася» героїня «Кайдашевої сім’ї»#
А Мелашка
Б Мотря
+В Палажка
Г Кайдашиха
0179а. Чиї це слова:«Жодна література світу не має такого правдивого, дотепного, людяного, сонячного, хоч дещо затьмареного тугою за кращим життям, твору, як «Кайдашева сім’я» Нечуя»#
А М. Коцюбинський
+Б М. Рильський
В С. Процюк
Г І. Франко
Д О. Кобилянська
0179б. Чиї це слова:«Яка прекрасна мова! Читав — наче погожу воду у спеку пив. Яке знання народних звичаїв, народного життя!»#
+А М. Коцюбинський
Б М. Рильський
В С. Процюк
Г І. Франко
Д О. Кобилянська
0179в. Чиї це слова:«Кайдашева сім’я» — сумний твір, повість – трагікомедія»#
А М. Коцюбинський
Б М. Рильський
+В С. Процюк
Г І. Франко
Д О. Кобилянська
0179г. Чиї це слова:«Іван Левицький — се великий артист зору, се колосальне, усеобіймаюче око України»#
А М. Коцюбинський
Б М. Рильський
В С. Процюк
+Г І. Франко
Д О. Кобилянська
0180а. Чий це портрет:«…Довго терлась коло панів і набралась од них трохи панства…»?#
А Карпо
Б Мотря
В Мелашка
+Г Маруся Кайдашиха
Д Омелько Кайдаш
0180б. Чий це портрет:«…Широкий у плечах, з карими, гострими очима, з блідуватим лицем. Тонкі пружки його блідого лиця з… тонкими губами мали в собі щось неласкаве”?#
+А Карпо
Б Мотря
В Мелашка
Г Маруся Кайдашиха
Д Омелько Кайдаш
0180в. Чий це портрет:«Широке лице було сухорляве й бліде, наче в ченця… Кучеряве посічене волосся стирчало на голові, як пух…»?#
А Карпо
Б Мотря
В Мелашка
Г Маруся Кайдашиха
+Д Омелько Кайдаш
0180г. Чий це портрет:«Висока на зріст, рівна станом, але не дуже тонка, з кремезними ногами… з чорними косами, вона була ніби намальована на білій стіні»?#
А Карпо
+Б Мотря
В Мелашка
Г Маруся Кайдашиха
Д Омелько Кайдаш
0181а. Події після одруження Карпа з Мотрею – це#
А експозиція
+Б розвиток дії
В зав’язка
Г кульмінація
Д розв’язка
0181б. Сутичка Мотрі з Кайдашихою, унаслідок якої свекруха залишилась без ока – це#
А експозиція
Б розвиток дії
В зав’язка
+Г кульмінація
Д розв’язка
0181в. Примирення сімей після того, як всохла груша – це#
А експозиція
Б розвиток дії
В зав’язка
Г кульмінація
+Д розв’язка
0181г. Опис села Семигори, розмова братів про дівчат – це#
+А експозиція
Б розвиток дії
В зав’язка
Г кульмінація
Д розв’язка
0182а. Який прийом гумористичного зображення використано: “Не чорна хмара наступала, то виступала Мотря з Карпом із-за своєї хати до тину…”#
комічні ситуації, сцени
широке використання комічних діалогів
+невідповідність між героїчним, піднесеним характером оповіді та нікчемними вчинками героїв, про які йдеться
незвичайні епітети
0182б. Який прийом гумористичного зображення використано в розмові братів Кайдашів про дівчат#
комічні ситуації, сцени
+широке використання комічних діалогів
невідповідність між героїчним, піднесеним характером оповіді та нікчемними вчинками героїв, про які йдеться
незвичайні епітети
0182в. Який прийом гумористичного зображення використано: “видроока Кайдашиха”#
комічні ситуації, сцени
широке використання комічних діалогів
невідповідність між героїчним, піднесеним характером оповіді та нікчемними вчинками героїв, про які йдеться
+незвичайні епітети
0182г. Який прийом гумористичного зображення використано в епізоді помилкового залицяння ченця до баби Палажки#
+комічні ситуації, сцени
широке використання комічних діалогів
невідповідність між героїчним, піднесеним характером оповіді та нікчемними вчинками героїв, про які йдеться
незвичайні епітети

Панас Мирний

183. Справжнє прізвище Панаса Мирного#
А Руденко
Б Білик
+В Рудченко
Г Нечуй Г
184. Панас Мирний започаткував в українській літературі жанровий різновид роману#
А пригодницький
Б соціально-побутовий
+В соціально-психологічний
Г історичний
185. «Польовою царівною» в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» названо#
+А Галю
Б Мотрю
В Христю
Г Явдоху
186. Співавтором Панаса Мирного» у написанні роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є#
+А Іван Білик
Б Іван Нечуй-Левицький
В Іван Франко
Г Іван Карпенко-Карий
187. Слова: «У Чіпки й серце добріше, й душа чистіша… А що він п’є? То його лихо п’є», — казала#
А Галя
Б Мотря
+В Христя
Г баба Оришка
188. Твір «Хіба ревуть воли, як ясла повні” за жанром#
А пригодницький роман
Б соціально-побутовий роман
+В соціаЛьно-психологічний роман
Г історичний
189. Екскурсом у минуле твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
А І частина
Б III частина
+В II частина
Г IV частина
190. «…Весела, моторна, працьовита… була сиротою, невеликої вроди, але так запала в серце, що забув і про великий посаг, і про незвичайну красу майбутньої жінки» героїня твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
А Галя
Б Мотря
+В Христя
Г Явдоха
191. Епізод винищення козацької родини Хоменків і арешт головного героя твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є елементом сюжету#
А зав’язкою
Б кульмінацією
В експозицією
+Г розв’язкою
192. У творі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»-НЕ порушено проблеми#
А батьків і дітей
Б виховання
+В патріотизму
Г авторитету в громаді та самореалізації
193. Матня, Лушня, Пацюк у творі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — це#
+А Чіпчині«друзі»
Б брати Христі
В Чіпчині брати
Г працівники земства
194. «Тільки те й робили, що пили та гуляли нишком…» герої твору «Хіба ревуть воли, як ясла. повні?»#
А Грицько і Христя
Б Галя і Чіпка
+В Явдоха і Максим
Г пани Польські
195. Назва твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — перефразований вислів#
А В. Шекспіра
+Б з Біблії
В О. Білецького
Г з Корану
196. З пекучим докором на устах «Так оце та правда?»#
А Чіпка іде в земство
+Б Галя накладає на себе руки
В Мотря біжить услід за сином
Г Грицько наздоганяє Чіпку
197. Першою назвою твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» була#
А «Чіпка»
Б «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
+В «Пропаща сила»
Г «Подоріжжя од Полтави до Гадячого»
198. Твір «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» написано в руслі#
А неоромантизму
+Б реалізму
В сентименталізму
Г імпресіонізму
199а. “Тихий янгол-спаситель”- це характеристика героя роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
Грицька
+Галі
Чіпки
Максима
199б.«Cвоя сорочка ближче до тіла» – це характеристика героя роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
+Грицька
Галі
Чіпки
Максима
199в.«Моторний, сміливий, він скрізь давав усьому привід» – це характеристика героя роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
Грицька
Галі
Чіпки
+Максима
199г. «Пропало, все пропало. І добро, і душа пропала, бо немає правди на світі»- це характеристика героя роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
Грицька
Галі
+Чіпки
Максима
Д Христя
200а. «Не судилося… щастя. Не зазнала вона його змалку, не бачила дівкою, жінкою, не сподівалася замужньою вдовою….» – це характеристика героїні роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
Галі
+Мотрі
Оришки
Явдохи
Христі
200б. «Весела, моторна роботяща дівчина, хоча й невелика красуля» – це характеристика героїні роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
Галі
Мотрі
Оришки
Явдохи
+Христі
200в. «Була вона низенька, чорнява, метка й жвава, одягнена в зелене вбрання, заквітчана польовими квітами… схожа на польову царівну»- це характеристика героїні роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
+Галі
Мотрі
Оришки
Явдохи
Христі
200г. “… Зварить їстки, догляне, й нагодує, й спати положить, котка співає…”- це характеристика героїні роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»#
Галі
Мотрі
+Оришки
Явдохи
Христі
201а. І та ІІ частина твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є елементом сюжету#
+А експозицією
Б зав’язкою
В розвитком дії
Г кульмінацією
Д розв’язкою
201б. Епізоди реакції Чіпки на вигнання його із земства ,його духовного зламу твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є елементом сюжету#
А експозицією
Б зав’язкою
В розвитком дії
+Г кульмінацією
Д розв’язкою
201г. Розділ “Нема землі”твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є елементом сюжету#
А експозицією
+Б зав’язкою
В розвитком дії
Г кульмінацією
Д розв’язкою

Карпенко-Карий “Мартин Боруля”

202. Дійовими особами твору “Мартин Боруля” є
Нечипір Вареник, Христя, Галя, баба Оришка
+Нашієвський, Трандалєв, Протасій Пеньонжка, Матвій Дульський
Дідона, Зевс, Низ, Евріал
Маруся, Василь, Наум Дрот
203. Роки життя Івана Карпенка-Карого
+1845-1907
1840-1904
1856-1916
1849-1920
204. Твір Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля» вперше було надруковано
А в альманасі “Сніп”
Б в альманасі «Молодик»
В у журналі «Украинский вестник»
+Г у львівському журналі «Зоря»
205. Події у творі «Мартин Боруля» відбуваються
+А у середині XIX ст.
Б у кінці XIX ст.
В у середині XVIII ст.
Г наприкінці XVIII ст.
206. Сюжет твору «Мартин Боруля» — своєрідна, яскраво національна версія
А поеми Вергілія «Енеїда»
Б твору Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»
В поеми Байрона «Мазепа»
+Г комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»
207. Твердження «смішна та людина, яка соромиться бути собою, захоплюється фальшивими цінностями, іде всупереч своїй природі” у творі «Мартин Боруля» є
А темою
+Б ідеєю
В особливістю композиції
Г позасюжетним елементом
208.1. Карпенко-Карий є одним із засновників
+А театру корифеїв
Б Кирило-Мефодіївського братства
В Братства тарасівців
Г театру в Полтаві
209.3 родини Тобілевичів походили всі названі особи рядка
+А Іван Карпенко-Карий, Микола Садовський, Панас Саксаганський,
Б Іван Котляревський, Панас Саксаганський, Іван Карпенко-Карий
В Іван Карпенко-Карий, Тарас Шевченко, Іван Котляревський
Г Микола Садовський, Панас Саксаганський, Г. Сковорода
210. Сюжет твору «Мартин Боруля» письменник побудував
A Ha ocновi відомих йому подій із життя сусіда
Б переклавши з французької відому комедію Мольєра “Міщанин-шляхтич”
+В на фактах із життя родини Тобілевичів
Г на основі фактів особистого життя
211. У творі «Мартин Боруля» автор НЕ порушує проблеми
А батьків і дітей
+Б волі, що є основною для людини
В Людської гідності, усвідомлення того, що щастя не в чині або посаді
Г кохання і сімейного щастя
212. «Одним з батьків новочасного українського театру» називає Івана Карпенка-Карого
А В. Стефаник
Б Ю. Лавріненко
В Леся Українка
+Г І. Франко
213 П’ять дій, події відбуваються протягом кількох тижнів у творі «Мартин Боруля» — це особливості
А сюжету
+Б композиції
В жанру
Г мови
214. За жанром «Мартин Боруля»
А трагедія
Б соціально-побутова драма
В водевіль
+Г трагікомедія
215а. Репліка «Ти осліп од дворянства! І поки ту правду знайдеш, то все хазяйство профиськаєш і все-таки нічого не доб’єшся» належить#
+А Гервасію
Б Марисі
В Палажці
Г Мартину Борулі
Д Омелькові
215б. Репліка «Одно розумію, що ти стерявся розумом» належить#
А Гервасію
Б Марисі
+В Палажці
Г Мартину Борулі
Д Омелькові
215в. Репліка «О господи, о господи! Нащо ти мене довів до того, що я одружився з простою мужичкою!» належить#
А Гервасію
Б Марисі
В Палажці
+Г Мартину Борулі
Д Омелькові
215г. Репліка «Боже мій! Тут зразу голова моя зробилась легка, як вівсяна полова, і я догадався, де і що зо мною було! Схопивсь… сюди, туди – нема ні коней, ні чобіт, ні кобеняка! Сів я та й заплакав» належить#
А Гервасію
Б Марисі
В Палажці
Г Мартину Борулі
+Д Омелькові
216а. Хоче «. ..дочку пристроїть за благородного чоловіка»#
А Трандалев
Б Марися
В Палажка
+Г Мартин Боруля
Д Омелько
216б. Упевнена, що «всякий чоловік на світі живе затим, що робить, і що тільки той має право їсти, хто їжу заробляє…»#
А Трандалев
+Б Марися
В Палажка
Г Мартин Боруля
Д Омелько
216в. Переконаний, що «добре діло це повіренничество…! Другого такого прибильного не знайдеш…»#
+А Трандалев
Б Марися
В Палажка
Г Мартин Боруля
Д Омелько
216г. Каже про Борулю: “Поки був чоловіком — і не вередував, а паном зробили – чорт тепер на нього й потрапе…”#
А Трандалев
Б Марися
В Палажка
Г Мартин Боруля
+Д Омелько

І. Франко. Лірика. “Мойсей”

217. Нерозділене кохання юнака, яке він щиро виповідає в образному монолозі, є провідним мотивом поезії#
+А «Чого являєшся мені у cні?»
Б «Гімн»
В «Тричі мені являлася любов»
Г «Так, ти одна моя правдивая любов…»
218. «Поезія «Гімн» входить до збірки#
А «Баляди і розкази»
Б «Мій Ізмарагд»
+В «З вершин і низин»
Г «Зів’яле листя»
219. Перифраз, що стосується постаті І. Франка#
А мандрівний філософ, прихильник ідеї «народної» праці
Б Великий Сонцепоклонник
В Кобзар, геній української нації
+Г Каменяр, духовний провідник нації
220. Стійкість і безсмертя народу уособлює ліричний герой поезії#
+А «Гімн»
Б «Тричі мені являлася любов»
В «Чого являєшся мені у сні?»
Г «Так, ти одна моя правдивая любов…»
221. Зростання бунтівного духу людини, боротьба добра і зла; відтворення мрії про нове, справедливе суспільство – тема поезії#
А «Чого являєшся мені у сні?»
Б «Тричі мені являлася любов»
+В «Гімн»
Г «Так, ти одна моя правдивая любов…»
222. Поезію «Гімн» написано#
А тристопним анапестом
+Б чотиристопним хореєм
В п’ятистопним ямбом
Г верлібром
223. Поезія «Чого являєшся мeні у сні?» належить до лірики#
А патріотичної
Б філософської
+В інтимної
Г пейзажної
224. Програмний вірш «Гімн» замість прологу відкриває збірку І. Франка#
А «Баляди і розкази»
Б «Мій Ізмарагд»
В «Зів’яле листя»
+Г «З вершин і низин»
225. У РЯДКАХ Ні попівськії тортури,
Ні тюремні царські мури
Ані війська муштровані,
Ні гармати лаштовані,
Ні шпіонське ремесло
В гріб його ще не звело ВЖИТО#

+А анафору
Б епіфору
В рефрен
інверсію
226. Поезія «Чого являєшся мені у сні?» входить до збірки І. Франка#
А «Баляди і розкази»
Б «Мій Ізмарагд»
+В «Зів’яле листя»
Г «З вершин і низин»
227. «Не ридать, а добувати / Хоч синам, як не собі, / Кращу долю в боротьбі», — закликає І. Франко у творі#
А «Чого являєшся мені у сні?»
+Б “Гімн”
В «Мойсей»
Г «Тричі мені являлася любов»
228. Ліричний герой просить хоч уві сні приходити до нього і приносити змученому серцю миті щастя у творі#
А «Гімн»
+Б «Чого являєшся мені у сні?»
В «Тричі мені являлася любов»
Г «Мойсей»
229. Твір І. Франка «Мойсей» за жанром є#
+А філософською ліро-епічною поемою-притчею
Б легендою
В героїчною поемою
Г романом у віршах
230. Біблійний мотив — смерть пророка, не визнаного своїм народом, наявний у творі#
А «Розвивайся ти, високий дубе»
Б «Чого являєшся мені у сні?»
В «Тричі мені являлася любов»
+Г «Мойсей»
231. Тему та ідею твору «Мойсей» автор проголошує
А наприкінці твору
Б у кульмінаційній сцені
+В у пролозі
Г у розв’язці
232. Притча про терен, міф про Оріона входять до композиції твору І. Франка#
А «Розвивайся ти, високий дубе»
Б «Чого являєшся мені у сні?»
В «Тричі мені являлася любов»
+Г «Мойсей»
233. Слова “А глянеш, як хазяїн домовитий, По своїй хаті і по своїм полі” у творі “Мойсей” адресовані#
пророкові Мойсею
+українському народові
Єгошуа
Азазель
234. Довести Мойсеєві (в однойменному творі) марність справи, якій пророк присвятив життя, намагається#
Датан
Авірон
Єгошуа
+Азазель
235. Із прологу і двадцяти пісень складається твір І. Франка#
“Розвивайся ти, високий дубе”
“Чого являєшся мені у сні?”
“Тричі мені являлася любов”
+”Мойсей”
236. Поєднання різних віршових розмірів – композиційна особливість твору І. Франка#
“Чого являєшся мені у сні?”
+”Мойсей”
“Тричі мені являлася любов”
“Розвивайся ти, високий дубе”
237. «Заповіт українському народові» – так назвав О. Білецький твір І. Франка#
А «Чого являєшся мені у сні?»
+Б «Мойсей»
В «Тричі мені являлася любов»
Г «Гімн»
238. Твір «Мойсей» написано в стилі українського модернізму#
А неореалістичному
+Б неоромантичному
В експресіоністичному
Г імпресіоністичному
239. У творі «Мойсей» І. Франко НЕ порушує проблеми#
А буття особи і нації
Б вождя і народу
+В еміграції українців за кордон
Г пробудження національної свідомості, віри в ідеали
240а. «Гімн» відноситься до#
А ліро-епосу
+Б громадянської лірики
В епосу
Г інтимної лірики
Д пейзажної лірики
240б. «Чого являєшся мені у сні?» відноситься до#
А ліро-епосу
Б громадянської лірики
В епосу
+Г інтимної лірики
Д пейзажної лірики
240в. «Мойсей» відноситься до#
+А ліро-епосу
Б громадянської лірики
В епосу
Г інтимної лірики
Д пейзажної лірики
240г. «Сойчине крило» відноситься до#
А ліро-епосу
Б громадянської лірики
+В епосу
Г інтимної лірики
Д пейзажної лірики
241а. Цитата з твору І Франка «Гімн»#
+А Він не вмер, він ще живе!/Хоч від тисяч літ родився.
Та аж вчора розповився/ І о власній силі йде
Б В житті ти мною згордувала, /Моє ти серце надірвала,
Із нього визвала одні оті ридання голосні
В Тебе видаючи, любити мушу, /Тебе кохаючи, загублю душу
Г Встане славна мати Україна, /Щаслива і вільна.
Від Кубані аж до Сяну-річки/ Одна, нероздільна
Д Народе мій замучений, розбитий, /Мов паралітик той на роздорожжу,
Людським презирством, ніби струпом, вкритий!
241б. Цитата з твору І Франка «Чого являєшся мені у сні?»#
А Він не вмер, він ще живе!/Хоч від тисяч літ родився.
Та аж вчора розповився/ І о власній силі йде
+Б В житті ти мною згордувала, /Моє ти серце надірвала,
Із нього визвала одні оті ридання голосні
В Тебе видаючи, любити мушу, /Тебе кохаючи, загублю душу
Г Встане славна мати Україна, /Щаслива і вільна.
Від Кубані аж до Сяну-річки/ Одна, нероздільна
Д Народе мій замучений, розбитий, /Мов паралітик той на роздорожжу,
Людським презирством, ніби струпом, вкритий!
241в. Цитата з твору І Франка «Мойсей»#
А Він не вмер, він ще живе!/Хоч від тисяч літ родився.
Та аж вчора розповився/ І о власній силі йде
Б В житті ти мною згордувала, /Моє ти серце надірвала,
Із нього визвала одні оті ридання голосні
В Тебе видаючи, любити мушу, /Тебе кохаючи, загублю душу
Г Встане славна мати Україна, /Щаслива і вільна.
Від Кубані аж до Сяну-річки/ Одна, нероздільна
+Д Народе мій замучений, розбитий, /Мов паралітик той на роздорожжу,
Людським презирством, ніби струпом, вкритий!
241г. Цитата з твору І Франка «Розвивайся ти, високий дубе»#
А Він не вмер, він ще живе!/Хоч від тисяч літ родився.
Та аж вчора розповився/ І о власній силі йде
Б В житті ти мною згордувала, /Моє ти серце надірвала,
Із нього визвала одні оті ридання голосні
В Тебе видаючи, любити мушу, /Тебе кохаючи, загублю душу
+Г Встане славна мати Україна, /Щаслива і вільна.
Від Кубані аж до Сяну-річки/ Одна, нероздільна
Д Народе мій замучений, розбитий, /Мов паралітик той на роздорожжу,
Людським презирством, ніби струпом, вкритий!
242а. Слова “Хто до бунту посміє народ/ Накликати, до змін…/Той на пострах безумцям усім…/ Най опльований буде всіма/ І побитий камінням” належать героєві твору «Мойсей»#
А Єгові
Б Мойсею
+В Датана
Г Авірона
Д кедру
242б. Слова “І ви мусите слухать, хоч злість/ Вб’є вам жало студене./Рад я знать, чия перша рука/ Підійметься на мене!” належать героєві твору «Мойсей»#
А Єгові
+Б Мойсею
В Датана
Г Авірона
Д кедру
242в. Слова “Ви корону мені принесли?/Що мені се за шана!/Я й без неї окраса землі/ І корона Лівана” належать героєві твору «Мойсей»#
А Єгові
Б Мойсею
В Датана
Г Авірона
+Д кедру
242г. Слова “Най Єгова собі там /На скалистім Сінаї,—/Нам Ваал дасть багатства і власть/ У великому краї” належать героєві твору «Мойсей»#
А Єгові
Б Мойсею
В Датана
+Г Авірона
Д кедру