Тема № 7. А. де Сент-Екзюпері “Маленький принц”, Р. Бах “Чайка…”
01. Рослина, яку вирощував Маленький Принц (за твором А. де Сент-Екзюпері):#
а) айстра; б) троянда; в) гвоздика.
02. Хто жив на першому астероїді?
а) Король б) Ділок; в) Географ.
03. Що найбільше подобалося Честолюбцю?
а) Гроші; б) оплески; в) похвала; г) влада.
04. На якій планеті жив Маленький Принц?
а) Планета Земля; б) планета Марс; в) астероїд В-612.
05. Що сталося з Джонатаном в кінці притчі?
а) він загинув в сутичці;
б) розчинився в просторах неба;
в) він продовжував тренувати Флетчера.
06. Маленький принц вирушив у мандрівку, тому що:
а) йому набридло сидіти на планеті;
б) його змусили це зробити;
в) хотів знайти друзів, пізнати світ.
07. Кому належала четверта планета?
а) Королю; б) ділкові; в) географу.
08. Яке почуття охопило маленького принца, коли він розлучався з Трояндою?
а) Радість; б) щастя; в) горе; г) почуття помсти.
09. Скільки вулканів існувало на планеті Маленького Принца?
а) 1; б) 3; в) 5.
010. Яке насіння загрожувало планеті Маленького принца?
а) Рож; б) терен; в) баобабів.
011. Пропущене слово у виразі: «Є такий закон. … Причепурився сам уранці – __________ гарненько і свою планету:
а) Продивися; б) причепури; в) полий.
012. Про свою троянду маленький Принц сказав: «Треба було зважати не на ______». Які слова пропущено?
а) Слова, а на діла;
б) зовнішнє, а на внутрішнє;
в) колючки, а на запах.
013. Якою має бути влада, за словами маленького принца (із розмови з королем)?
а) Владною; б) розумною; в) принциповою.
014. Яку роботу так оцінив маленький принц: «Гарна робота! Вона таки справді корисна, бо красива»?
а) Короля; б) ділка; в) ліхтарника; г) географа.
015. Чому маленький принц вважає роботу ліхтарника корисною?
а) Бо вона дає світло;
б) бо вона розумна;
в) бо вона красива.
016. З ким із мешканців відвіданих астероїдів маленький принц хотів би заприятелювати?#
а) З королем; б) з ділком; в) з географом; г) з ліхтарником.
017. Кому з «Маленького принца» належать слова: «Серед людей також самотньо»?
а) Маленькому принцу; б) ліхтарнику;
в) ділкові; г) гадюці.
018. Закінчіть речення: «Добре бачить лише _______»
а) розумний; б) мудрий; в) душа; г) серце.
019. Закінчіть речення: «Вода буває потрібна й _______»
а) розуму; б) мудрості; в) душі; г) серцю.
20) Хто став наступником Джонатана (за твором Р. Баха)?
а) Мартін; б) Чарльз; в) Флетчер.
021. Назвіть автора твору “Чайка…”:
а) Річард Бах; б) Йоганн Бах; в) Себастьян Бах.
22) Кого звали Джонатан Лівінгстон?
а) пелікана; б) альбатроса; в) чайку.
23) Зупинитися в повітрі – для чайки це:
а) щастя; б) ганьба; в) блаженство.
24) Що Джонатан Лівінгстон любив робити найбільше?
а) літати; б) відпочивати; в) полювати за рибою.
25) Чого хотів добитися Джонатан?
а) виняткового вміння ловити рибу;
б) вміння досягати максимальної швидкості при польотах;
в) захоплення та поклоніння Зграї.
26) Чи оцінила Зграя досягнення Джонатана Лівінгстона?
а) так; б) ні; в) половина оцінила, половина – ні.
27) Як повелася Зграя з Джонатаном?
а) подякувала за його завзятість і мужність;
б) зажадала припинити польоти;
в) вигнала з Сім’ї Чайок, зі Зграї.
28) “Ми з твоєї Зграї, Джонатан, ми твої брати … Ми прилетіли, щоб покликати тебе вище, щоб покликати тебе додому …” Хто сказав ці слова Джонатану?
а) два пелікани; б) дві чайки; в) два альбатроси.
29) Кого зустрів Джонатан на небесах?
а) чайок-однодумців;
б) пеліканів-ворогів;
в) альбатросів-провідників.
30) Що вважали небесні чайки справою всього свого життя?
а) жити у своє задоволення;
б) змагатися один з одним;
в) осягати таємниці польоту.
31) Що Салліван (наставник Джонатана) вважає сенсом життя?
а) досягти досконалості й розповісти про це іншим;
б) насолоджуватися їжею;
в) боротися за владу в Зграї.
32) Завдяки яким якостям Джонатан досяг досконалості в польотах?
а) мужності й безстрашності;
б) заздрості та злості;
в) успішності та зради.
33) Чому Джонатан нудьгував по Землі?
а) йому хотілося похвалитися своїми досягненнями;
б) він втомився від свого наставника;
в) хотів поділитися видобутої їм правдою про польоти зі своєю зграєю.
34. Кого зустрів Джонатан на Землі?
а) Флетчера ;. б) Саллі; в) Чіанг.
35. Скільки учнів було в Зграї у Джонатана?
а) 2; б) 4; в) 7.
36) Як Джонатан пояснив своїм учням повернення до Зграї?
а) він вважав, що кожен може бути самим собою і жити, де хоче;
б) йому дуже хотілося показати Зграї свою перевагу;
в) він хотів викликати Найстаршого на поєдинок.
37) Як поставилася Зграя до появи Джонатана?
а) скандалили з учнями Джонатана;
б) не звертали уваги на Джонатана і його учнів;
в) знову вигнала його з рідних місць.
38) Що сталося через місяць із Джонатаном?
а) чайки остаточно зненавиділи Джонатана і його учнів;
б) чайки зі Зграї стали проявляти інтерес до занять Джонатана і його учнів;
в) чайки, як і раніше, не звертали уваги на Джонатана.
39) Чому Флетчер врізався в скелю під час польоту?
а) рятував пташеня, в якого мало не врізався;
б) намагався накласти на себе руки;
в) його зрадили товариші.
40) Чи повернувся Флетчер до Зграї?
а) так; б) ні.
41) Хто допоміг Флетчеру повернутися до життя?
а) Мартін; б) Чарлз; в) Джонатан.
42) Чому Зграя хотіла вбити Джонатана?
а) вони вирішили, що він диявол;
б) він посварився зі Найстаршим;
в) він відмовився тренувати Найстаршого.
Відповіді на сторінці “8 клас”
Подивитися завдання та пройти САМОСТІЙНО тести: