7 клас Д/З

Домашні завдання для 7 класу

Усі тексти творів для 7 класу онлайн

І СЕМЕСТР

2\09     Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів (прямий (непрямий), точний (неточний), повний (неповний), вільний), специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів. Д/З: Вивчити конспект. Підготуватися до тестування. 

3\09     Билина як жанр. Поетичне зображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський).  Д/З: Вивчити конспект, прочитати билину “Про Іллю Муромця та Соловія”

9\09     Давньоруські билини про Іллю Муромця.Д/З: Підготуватися до тестування.   Скласти план до билини.      

10\09   Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. Фольклорні балади про Робіна Гуда.   Д/З: Прочитати баладу   «Король Лір і його дочки».

16\09   ПЧ 1. Моральні уроки балади «Король Лір і його дочки». Король Лір як вічний образ. Д/З:  Підготувати повідомлення про життя та творчість Шиллера.   

17\09   Літературна балада. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Виразне читання та аналіз балади. Д/З: Характеристика  Делоржа.        

23\09   РМ.1 (у) Утвердження самоцінності людського життя в баладі Шиллера «Рукавичка» (складання характеристики Делоржа).  Д/З: Вивчити напам’ять “Рукавичку”(скорочено). Підготувати повідомлення про життя та творчість А.Міцкевича. Тест Код доступу 
join.naurok.ua

24\09   А.Міцкевич «Світязь». Утвердження героїзму, любові до батьківщини. Д/З: Закінчити план балади. Переказувати.      

30\09   ПЧ 2 Адам Міцкевич. «Альпухара» (із поеми «Конрад Валленрод»). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади. Д/З:  Підготувати повідомлення про життя та творчість Роберта Льюїса Стівенсона.      

1\10     Роберт Льюїс Стівенсон. «Вересковий мед». Уславлення подвигу в непримиренній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи у творі. Д/З: Скласти план балади. Підготуватися до тестування.       

7\10     К.Р.1 «Билини та балади» (тести). Д/З: Підготувати повідомлення про життя та творчість В. Скотта

 8\10     Історичне минуле в літературі.  В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художня вигадка у романі «Айвенго». Д/З: Напам’ять “Рукавичку”(хто не здав). Знати сюжет роману, опрацювати підручник, с. 68-70

15\10   Роман «Айвенго». Динаміка сюжету, композиція твору. Д/З: підготувати характеристику образів нормандських завойовників (Б.де Буагильбер) та саксонської знаті (Седрік, Ательстан).

4\11  Норманські завойовники у романі та саксонська знать у романі. Д/З:

5\11   РМ 2(п)  Мудрість та любов жіночого серця. (Ровена та Ребекка — дві різні долі) Д/З: Дописати твір

11\11     Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Контрольний твір за романом “Айвенго”Д/З: Підготуватися до тестування за романом 4069370 join.naurok.ua

12\11     Друга світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський «Пісня про солдатів Вестерплятте», А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд» Д/З: Підготувати повідомлення про життя та творчість В Бикова. Читати повість “Альпійська балада”

11\11   В.Биков «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. Д/З: Дати назву розділам і підручника (с.93-104)

12\11   В.Биков «Альпійська балада». Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. Д/З: Характеристика образів Івана та Джулії

18\11   Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. Д/З: Виконати тест Код доступу 2851130 join.naurok.ua

19\11   КР 2 Контрольний твір за творами розділу «Історичне минуле в літературі». Д/З: Підготувати повідомлення про життя та творчість Джеймса Олдріджа

   25\11     Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Коментоване читання. Д/З: Дочитати твір

26\11   Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»» Ніколи не знаєш на що ти здатний, поки не спробуєш». Д/З:

2\12   Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Д/З: Підготувати повідомлення про життя та творчість Р. Кіплінга.

3\12     Редьярд Кіплінґ. «Якщо…». «Мистецтво бути людиною». Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною. Д/З:

9\12     Урок виразного читання напам`ять поезії. Д/З:

10\12   Редьярд Кіплінґ «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Д/З:

16\12   Редьярд Кіплінґ «Балада про Схід і Захід». Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син). Д/З:

17\12   КР 3 «Духовне випробування людини» (твори Р.Кіплінга, Дж.Олдріджа, тести). Д/З:

23\12   Літературна вікторина. Д/З:

24\12   Повторення вивченого в першому семестрі. Д/З:

ІІ семестр

Лірика дружби й кохання. Виконати тест: 6899075 join.naurok.ua

26/02. ТЕМА: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів..
4/03. ТЕМА: Едгар Аллан По (1809-1849). «Золотий жук».  Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук». Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.).  Д/З: Прочитати оповідання “Золотий жук”

11/03. ТЕМА: Артур Конан Дойл (1859-1930). «Записки про Шерлока Холмса» («Пістрява стрічка», А. К.  Дойл – відомий автор класичних детективів, популярність його героїв у різних країнах. Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».

Д/З: 1) Виписати означення детектива. 2) Коротка хронологічна таблиця життя Е По, А.Конан Дойла.

18/03. ТЕМА: Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості.

Д/З: 1) Прочитати оповідання  “Пістрява стрічка” Конан Дойла.
1/04. ТЕМА: Контрольне тестування за темою “Детектив”. Повторити тести на сторінці цього блогу – на допомогу учням – 7 клас – Е.По, Конан Дойл. Скласти онлайн-тестування за посиланням

Е По –  Код доступу  join.naurok.ua

Конан Дойл  Код доступу join.naurok.ua

Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.   О. Генрі (1862-1910). «Останній листок». О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат, їх динаміка (Сью, Джонсі).   Особливості художньої мови новели, розповідач.Д/З: 1) Виписати оначення новели. 2) Продивитися відеоролик О.Генрі (Вільям Сідні Портер). Біографічна довідкаURL (веб-посилання)

3) Прочитати новели “Дари волхвів (ст.230-240)”, “Останній листок”, 4) продивитися (за бажанням) Буктрейлер до новели О.Генрі “Дари волхвів”URL (веб-посилання)

Буктрейлер до новели О.Генрі “Останній листок”URL (веб-посилання)

Пройти тест за новелою “Останній листок”   

8/04. ТЕМА: Герберт Джордж Уеллс (1866-1946).
 «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г.Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їх сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики. Д/З: Прочитати новелу «Чарівна крамниця». Використовуючи схему “Г.Уеллс “Чарівна крамниця”, записати план новели Пройти тест за новелою “Чарівна крамниця”

15/04. ТЕМА: Рюноске Акутагава  «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст.Д/З: Прочитати новелу. 22/04. Контрольна робота. Пройти тест Код доступу  join.naurok.ua

ТЕМА: Айзек Азімов  «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Д/З: Прочитати біографію Азімова, оповідання “Фах”
29/04. ТЕМА: Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей. Д/З. Пройти тест: Код доступу  join.naurok.ua

06/05. ТЕМА: Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки й детективу в творі. Д\З: Прочитати повість-казку 13/05. ТЕМА: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі. 20/05. ТЕМА: Контрольна робота

ТЕМА: ПЧ. Хроніки Нарнії. Лев, Чаклунка і стара шафа
Клайв Степлз Льюїс Д/З: Прочитати повість

 27/05. ТЕМА: Узагальнення, систематизація Д/З: Література на літо


ЧИТАЄМО ВЛІТКУ
👉 Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь
Гомер.👉 «Іліада».  «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші140410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470670)
Есхіл👉 «Прометей закутий»
Публій Вергілій Марон👉 «Енеїда»
👉 «Пісня про Роланда»
Вільям Шекспір. 👉 «Ромео і Джульєтта»
Мігель де Сервантес Сааведра👉 «Дон Кіхот» I частина
Мольєр👉 «Міщанин-шляхтич»
Антуан де Сент-Екзюпері👉 «Маленький принц»
Річард Бах👉 «Чайка Джонатан Лівінгстон»
Барбара Космовська. «Буба», 👉 «Буба: мертвий сезон»
Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи»