Леся Українка

1/41. Справжнє прізвище Лесі Українки#
+А Косач
Б Пономаренко
В Куліш
Г Кобилянська
2/42. Леся Українка здобула освіту#
А у Львівському університеті
+Б удома
В у Петербурзі
Г у Київському університеті
3/43. Вершиною драматичної майстерності Лесі Українки є#
+А «Лісова пісня»
Б «Камінний господар»
В «Одержима»
Г «Блакитна троянда»
4/44. «Contra spem spero» у перекладі з латини означає#
А «бути чи не бути”
Б «лиш боротись значить жить»
В «сміх крізь сльози»
+Г «без надії сподіваюсь»
5/45. Драма-феєрія — це#
А твір, призначений для гри на сцені
Б твір, що має непередбачуваний напружений сюжет
+В твір, у якому реальне поєднується з фантастичним, діють казкові, міфічні персонажі
Г різновид легкої комедії з куплетами, які виконуються під музику
6/46. Перший вірш «Надія» дев’ятирічна Леся присвятила своїй#
А мамі
Б подрузі
+В тітці
Г сестрі
7/47. Перші Лесині твори з’явилися друком у друкарні#
А «Дзвін»
+Б «Зоря»
В «Хата»
Г «Українське слово»
8/48. “Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте, кайдани порвіте” Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як із уст сеї слабосилої, хворої дівчини…» — так схарактеризував Лесю Українку#
А М.Коцюбинський
Б В.Стефаник
+В І. Франко
Г М. Рильський
9/49. Поезію «Contra spem spero!» написано#
А чотиристопним ямбом
Б п’ятистопним ямбом
+В тристопним анапестом
Г чотиристопним хореєм
10/50. «Лісова пісня» написана в річище
А неореалізму
Б імпресіонізму
В експресіонізму
+Г неоромантизму
11/51. У «Лісовій пісні» ідеали гармонійної істоти, вічного людського хисту, краси, високих поривів душі втілено в образі#
А Килини
Б Лукаша
+В Мавки
Т дядька Лева
12/52. Роздвоєна душа в героя твору «Лісова пісня»#
А Куця
+Б Лукаша
В Перелесника
Г дядька Лева
13/53. Ідея твору «Лісова пісня» втілена у словах#
A “Не зневажай душі своєї цвіту”
Б «Ну, як-таки, щоб воля— та пропала? Се так колись і вітер пропаде!»
+В “Ні! Я жива! Я буду вічно жити!/ Я в серці маю те, що не вмирає”
Г «Минай людські стежки, дитино, бо там не ходить воля, – там жура тягар свій носить”
14/54. «…Дуже молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий; в очах ще є щось дитяче; убраний… в полотняну одежу, тільки з тоншого полотна» – це («Лісова пісня»)#
+А Лукаш
Б Куць
В Перелесник
Г Лісовик
15/55. Лукаш та Мавка – це герої твору#
А «Маруся Чурай»
Б «Енеїда»
+В «Лісова пісня»
Г «Тигролови»
Д «Тіні забутих Предків»
16/56. «Не зневажай душі своєї цвіту» («Лісова пісня»),— радить#
А Лукаш Мавці
+Б Мавка Лукашеві
В Мавка Перелесникові
Г дядько Лев Мавці
17/57. Основний конфлікт твору «Лісова пісня»#
А між зовнішньою красою і красою внутрішньою
Б між різними поглядами на сенс життя
В між представниками різних соціальних верств
+Г між буденним життям і високими пориваннями душі
18/58. Перша збірка поезій Лесі Українки має назву#
+А «На крилах пісень»
Б «Думи і мрії»
В «Зоряне небо»
Г «Відгуки»
19/59. Триптих Лесі Українки «Сльози-перли» присвячений#
+А С. Мержинському
Б Олені Пчілці
В І. Франкові
Т М. Драгоманову
20/60. Видно нерухомого Лукаша з усміхом щастя на устах («Лісова пісня») — ця картина є#
А експозицією
Б зав’язкою
В кульмінацією
+Г розв’язкою
21/61. Бездуховність і обивательську обмеженість («Лісова пісня») утілено в образі#
+А Килини
Б Куця
В Перелесника
Г дядька Лева
22/62. Композиційну особливість драми-феєрії «Лісова пісня» вказано в рядку#
А у творі використано прийом сну, що рухає сюжет
Б наскрізним є образ дороги
B події відбуваються упродовж трьох років, що є співзвучним з розвитком почуттів головних героїв
+Г поділ на три дії, кожна з яких починається пейзажем відповідної пори року
23/63. «Крізь сльози сміятись», «серед лиха співати пісні», «без надії сподіватись» у поезії «Contra spem spero» — це#
А Фразеологізми
+Б оксиморон
В гіпербола
Г рефрен
24/64. За ідейно-тематичним спрямуванням «Лісова пісня» перегукується із твором#
А «Тіні забутих предків»
Б «Наталка Полтавка»
+В «Маруся Чурай»
Г «Земля»
25/65. Образом-антиподом до образу Мавки в «Лісовій пісні» виступає#
А Лукашева мати
+Б Килина
В Русалка Польова
Г Доля
26/66. Особливість сюжетної побудови «Лісової пісні» виявляється#
+А у наявності двох кульмінаційних вершин
Б у наявності двох прологів
В у тому, що твір починається з розв’язки
Г у тому, що експозиція затягнена
27/67. Поезія «Contra spem spero» побудована на#
А оксиморонах
Б гіперболах
+В антитезах
Г анафорах
28/68. Поезія «Contra spem spero!» входить до збірки#
+А «На крилах пісень»
Б «Думи і мрії»
В «Зоряне небо»
Г «Відгуки»
29/69. Слова «Я маю в серці те, що не вмирає!» («Лісова пісня») промовляє#
А «Той, що в скалі сидить»
Б Килина
В Лукашева мати
+Г Мавка
39/70. У драмі-феєрії «Лісова пісня» НЕ порушено проблеми#
А гармонії людини і природи
Б кохання і зради
+В патріотизму
Г роздвоєння людської душі
40/71а. Установіть, чиї це слова: «А чи не годі вже того грання? Все грай та грай, а ти, робото, стій!»#
А дядько Лев
+Б Лукашева мати
В. Лісовик
Г Мавка
Д Перелесник
41/71б. Установіть, чиї це слова: «Ну, як-таки, щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде!»#
А дядько Лев
Б Лукашева мати
В. Лісовик
+Г Мавка
Д Перелесник
42/71в. Установіть, чиї це слова: «Минай людські стежки, дитино, бо там не ходить воля, — там жура тягар свій носить. Обминай їх, доню: раз тільки ступиш — і пропала воля!»#
А дядько Лев
Б Лукашева мати
+В. Лісовик
Г Мавка
Д Перелесник
43/71г. Установіть, чиї це слова: «Я, небоже, знаю, як з чим і коло чого обійтися: де хрест покласти, де осику вбити, де просто тричі плюнути, та й годі»#
+А дядько Лев
Б Лукашева мати
В. Лісовик
Г Мавка
Д Перелесник
44/72а. Не може “своїм життям до себе дорівнятись”#
дядько Лев
+Лукаш
Лісовик
“Той, що в скалі сидить”
Перелесник
45/72б. Одягає на Мавку багряницю#
дядько Лев
Лукаш
+Лісовик
“Той, що в скалі сидить”
Перелесник
46/72в. Кружляє Мавку в шаленому танку#
дядько Лев
Лукаш
Лісовик
“Той, що в скалі сидить”
+Перелесник
47/72г. Виконує функцію своєрідного мосту між двома світами – природи та людей#
+дядько Лев
Лукаш
Лісовик
“Той, що в скалі сидить”
Перелесник