Янсон, Маар

Туве ЯНСОН

07. У якій країні Туве Янсон вшановують як справжнього національного героя?#
а) Німеччина;  б) Фінляндія;  в) Швеція.
08. Що любив записувати Мумі-Тато?#
а) пісні;   б) рецепти; в) мемуари (спогади).
09. Мумі-тролі жили:#
а) на високій горі;    б) у глибокій ямі;    в) у прекрасній Долині.
010. На чому або кому Мумі-тролі вперше побачили магічну силу капелюха?#
а) на  Мумі-Татові;   б) на Мумі-тролеві;   в) на яєчній шкарлупі.
11. Що став колекціонувати Гемуль?#
а) рубіни;  б) рослини; в) рожеві хмаринки.
12. Художні твори, що стали надбаннями не лише національної, а й світової літератури, в яких порушуються питання, актуальні за будь-яких часів, а образи мають загальнолюдський зміст, — це …#
а) класичні твори;   б) зарубіжні твори;   в) сучасні твори.
16. Казкові образи, що створила Туве Янсон — це …
а) Мумі-тролі; б) принци й принцеси; в) феї та чарівники.
17. Персонаж — це …#
а) головний герой твору
б) другорядний герой твору
в) будь-який герой твору.
18. Які чарівні особливості має капелюх («Капелюх чарівника»)?#
а) він збільшує все, що потрапляє в нього
б) він перетворює все, що потрапляє в нього
в) він зменшує в розмірах та помножує все, що потрапляє в нього.
19. Літературний герой — це …#
а) персонаж із яскравими індивідуальними рисами
б) герой, який перебуває у центрі художнього зображення
в) персонаж, що з’являється в окремих епізодах
23. Мумі-троль, Чмих і Нюхмумрик …#
а) знайшли чорний капелюх;
б) загубили чорний капелюх;
в) придбали червоний капелюх.
24. Хто з героїв повісті «Капелюх чарівника» каже: «Подолання труднощів піде на користь»?
а) Хропся;   б) Вітрогонка;    в) Мумі-троль.
45. Твір Т.Янсон “Капелюх чарівника” утверджує насамперед:#
а) сімейні цінності     б) стійкість у життєвих випробуваннях
в) оптимістичний світогляд    г) пріоритет творчої уяви, фантазії
46. Ким не була Туве Янсон?#
а) Письменниця   б) Скульптор   в) Ілюстратор     г) Учитель
47. Скільки книжок написала Туве Янсон про Мумі-тролів?#
а) 3       б) 5             в) 10          г) 16

Пауль МААР

38. Суботик – це…#
а) веселий песик    б)інопланетний гість
в) фантастична істота      г) веселий клоун
39. Улюбленим заняттям Суботика було:#
а) складати вірші    б)співати пісні    в) грати в м’яча    г) танцювати
40. Суботик називав пана Пляшкера татком, бо:#
а) він насправді був його татком
б) він йому дуже подобався
в) той сам попросив його про це
г) він завжди мріяв, щоб у нього був татко
41. Найбільше Суботик любив ласувати:#
а) м’ясом        б) усім, що попадало під руку    в) овочами    г) фруктами
42. Які зміни відбувалися із Суботиком після того, як він виконував бажання?#
а) випадала одна волосинка        б) появлялася веснянка
в) ставав дуже сумним                г) зникала веснянка
43. Пан Пляшкер зрадів поверненню Суботика, бо:#
а) той виконував його бажання
б)нарешті його життя стало цікавішим
в) сам не міг відремонтувати машину бажань
г) дуже сумував за ним
44. Образ Суботика утверджує насамперед:#
а) сімейні цінності
б) стійкість у життєвих випробуваннях
в) оптимістичний світогляд
г) пріоритет творчої уяви, фантазії
48. Пауль Маар – … письменник.#
а) англійський   б) данський
в) норвезький    г) німецький

Відповіді на сторінці “5 клас”