8-9 класи Д/З

Домашні завдання для 8 класу (карантин, індивідуальне навчання)

2/03 ТЕМА: Мігель де Сервантес Сааведра  «Дон Кіхот»  Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету й композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство». Популярність вічних образів. Д/З. написати хронологічну таблицю життя, творчості Сервантеса. Прочитати історію створення роману “Дон Кіхот”. Виписати особливості жанру, композиції, сюжету твору. Подивитися фільм “Дон Кіхот”(прочитати за підручником розділи). Підготуватися до контрольного тестування (сторінка “На допомогу учням” – 8 клас –  Сервантес) Скласти онлайн тести

16/03, 19/03. ТЕМА: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки.

Д/З.Подивитися презентацію “Бароко. Презентація доби”

Виписати означення доби бароко. Значення слова “бароко”, ознаки бароко. Скласти таблицю: Вид мистецтва – Представник бароко – Країна.
16/03, 2/04. ТЕМА: Джонн Донн (15721631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.Д/З. Прочитати 19 сонет Джонна Донна «Щоб мучить мене…»). Знайти ознаки бароко.
30/03, 9/04. ТЕМА: Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

Д/З. Опрацювати матеріал підручника, подивитися презентацію “Класицизм”Виписати означення доби. Значення слова, ознаки. Скласти таблицю: Вид мистецтва – Представник класицизму – Країна.

Пройти тест “Бароко і класицизм” 

6/04,16/04. ТЕМА: Мольєр (16221673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії.Д/З. Подивитися спектакль “Міщанин-шляхтич” 23/04. ТЕМА: Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).     Виписати жанр, тему, ідею, висновок та традиції класицизму у творі. Пройти тест Мольєр “Міщанин-шляхтич” 

27/04, 23/04. ТЕМА: Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». Д/З: Скласти хронологічну таблицю життя, творчості А. де Сент-Екзюпері. Перечитати твір (підручник). 

27/04, 30/04. ТЕМА: Філософський зміст твору. Художні образи.

Д/З: Продивитися “Найкращі цитати А.де Сент-Екзюпері” Полет длиною в жизнь (Правила жизни Антуана Мари Жан-Батиста Роже де Сент-Экзюпери)
Написати роздум за однією з цитат.

 Пройти тест 

ТЕМА: Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті.

Д/З: Прочитати з підручника (Ковбасенко) с. 308-314.

ТЕМА: Втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. Д/З. Пройти тест  
Контрольна робота. Твір “Уроки творів Сент-Екзюпері та Р. Баха” (Над чим змусили мене замислитися ці твори)
Узагальнення та систематизація матеріалу.
ЧИТАЄМО ВЛІТКУ
Джонатан Свіфт.👉 «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина)
Джордж Ноел Гордон Байрон👉 «Мазепа», 👉 «Паломництво Чайльд Гарольда»
Олександр Сергійович Пушкін👉 «Євгеній Онєгін»
Михайло Юрійович Лермонтов👉 «Герой нашого часу»
Оноре де Бальзак👉 «Гобсек»
Микола Васильович Гоголь👉 «Ревізор», 👉 «Шинель»
Генрік Ібсен👉 «Ляльковий дім»
Бернард Шоу👉 «Пігмаліон»
Шолом-Алейхем👉 «Тев’є-молочар»
Михайло Опанасович Булгаков👉 «Собаче серце»
Рей Дуглас Бредбері👉 «451° за Фаренгейтом»
Ерік Вольф Сігел👉 «Історія одного кохання»

Домашні завдання для 9 класу



 1. Літературні жанри і стилі (повторення вивченого)
Д/З:

2.  Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями  (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).
3. Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія створення твору, зумовлена інтересом суспільства до географічних відкриттів і пошуками шляхів зміни суспільства. Просвітницькі ідеї у творі. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини Д/З: Подивитися фільм “Мандри Гуллівера”.
4. Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.
5. Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Вільшаний король»,  «Травнева пісня». Роль Й.В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й.В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання і щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.    
6. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. 
7. Контрольна робота
8. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.
9. Генріх Гейне (1797-1856). «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи,  мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.  
10. Джордж Ноел Гордон Байрон (1788-1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні і біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона.
11. Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу та ін.).
13. Динаміка образу Мазепи.
12. Контрольна робота
14. Шарлотта Бронте (1816 – 1855). «Джейн Ейр».
Історія сироти Джейн Ейр на тлі суспільства. Романтичні мрії Джейн Ейр і
сувора реальність.
15. Тема кохання у творі
(Джейн Ейр – Едвард Рочестер).
Правдивість зображення середовища, реалістичні деталі.
 

 31/03. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. Генрік Ібсен (18281906). «Ляльковий дім». «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси. Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.

Д/З: 1. Із презентації виписати ознаки “нової драми”, її представників та їхні відкриття. 2. За посиланням подивитися ролик про Ібсена (1) 3. Подивитися фільм “Ляльковий дім” . Із презентаціЇ “Ібсен” виписати означення соціально-психологічної драми, композицію твору. 5. Підготуватися до тестування, пройти ТЕСТ  код доступу 818992  за посиланням   join.naurok.ua14./04. Бернард Шоу (18561950). «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї  «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

Д/З: Подивитися експрес-урок. Подивитися х/ф “Пігмаліон”. Пройти онлайн-тест. Код доступу 285006   join.naurok.ua
28/04. ТЕМА: Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу. Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор.
“Собаче серце”

Д/З: Підручник Ніколенко, с. 158-161. Конспект.

12/05. ТЕМА: Ерік Вольф Сігел (19372010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.

Д/З: Підручник, с 162-163, конспект, враження від твору (твір).

Прослухати аудіокнигу (скорочено). За бажанням подивитися фільм “История любви” (1970р.)
Узагальнення, систематизація
Література на 10 клас:
Гомер.  👉 «Одіссея»
Данте Аліґ’єрі. 👉 «Божественна комедія» (Пекло, пісні І, V), Рай (ПРОФІЛЬ) (пісня XXXIII)
Вільям Шекспір. 👉 «Гамлет»
Ернст Теодор Амадей Гофман. 👉 «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»
Федір Михайлович Достоєвський👉 «Злочин і кара»
Оскар Вайльд👉 «Портрет Доріана Грея»
Моріс Метерлінк👉 «Синій птах»
Паоло Коельйо👉 «Алхімік»